Menü
Keresés

Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK ÉS KIKÖTÉSEK

Jelen általános szerződési feltételek („Feltételek”) határozzák meg az Ön, mint vevő, és a mi, mint eladó jogait és kötelezettségeit a távközlési úton, különösen a vohy.sk weboldalunkon található e-bolton keresztül megkötött szerződéses kapcsolatok keretében . A kereskedő a következő: Hesty sro, cégjegyzékszám: 50560956, Pod Wilec hórkou 9, 080 01 Eperjes, bejegyezve az Eperjesi Járásbíróság Cégnyilvántartásába, Sro szakasz, 33612/P cégjegyzékszám , adószám: 2120371935, adószám: SK2120371935 e-mail: info@vohy.sk , telefonszám: +421 919 071 612

A felügyeleti hatóság főként a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség (SOI) , az Eperjesi Régió SOI Felügyelősége Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1 Felügyeleti Osztály tel. nem. 051/772 15 97

A személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatos összes információt a személyes adatok feldolgozásának alapelvei tartalmazzák, amelyek itt találhatók: https://www.vohy.sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov

Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben az E-áruházunkban leadott megrendelése részeként megállapodtunk, az adott megállapodás elsőbbséget élvez a jelen Általános Szerződési Feltételekkel szemben.

1. NÉHÁNY MEGHATÁROZÁS

1.1. A fogyasztóvédelmi törvény a 108/2024. számú, a fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról szóló szlovák törvény.

1.2. Az Ár az a pénzügyi összeg, amelyet Ön az Árukért fizet;

1.3. A szállítási költség az a pénzügyi összeg, amelyet az Áruk kiszállításáért fizet, beleértve a csomagolás, a szállítás, a postaköltség vagy egyéb díjak árát;

1.4. A teljes ár az Ár és a szállítási Ár, valamint minden további költség és díj összege, amennyiben ezeket előre nem lehetett meghatározni;

1.5. Az ÁFA a vonatkozó jogszabályok értelmében hozzáadottérték-adó;

1.6. Az E-shop egy általunk a vohy.sk címen üzemeltetett online áruház.   amelyen az Áruk megvásárlása megtörténik;

1.7. A számla az ÁFA-törvénynek megfelelően kiállított adódokumentum, amely a teljes árra vonatkozik;

1.8. A vohy.sk online áruház eladója és üzemeltetője a Szlovák Köztársaság területén a Hesty sro, cégjegyzékszáma: 50560956, Pod Wilec hórkou 9, 080 01 Prešov, bejegyezve az Eperjesi Járásbíróság Cégnyilvántartásába, Sro szakasz, 33612/P iratszám , adószám: 2120371935, adószám: SK2120371935 , e-mail: info@vohy.sk , telefonszám: +421 919 071 612, amelyet a jogszabályok eladónak és/vagy kereskedőnek neveznek; A félreértések elkerülése végett nem vagyunk online piactér üzemeltetői, és ezért nem vagyunk olyan személyek, akik online piacteret üzemeltetnek és biztosítanak a Fogyasztóknak, még harmadik félen keresztül sem, ezért nem vonatkoznak ránk a Fogyasztóvédelmi törvény 16. és 17. §-a szerinti különleges tájékoztatási kötelezettségek.

1.9. A Megrendelés az Ön visszavonhatatlan ajánlata Áruk vásárlására vonatkozó Szerződés megkötésére velünk;

1.10. A vállalkozó az a személy, akit a cégnyilvántartásba bejegyeztek, ipari engedély alapján folytat üzleti tevékenységet, külön előírások szerint ipari engedélytől eltérő engedély alapján folytat üzleti tevékenységet, vagy olyan személy, aki mezőgazdasági termelést végez, és külön előírások szerint van bejegyezve.

1.11. A fogyasztó az a természetes személy, aki fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem kereskedelmi vagy egyéb üzleti tevékenysége körében jár el.

1.12. A fogyasztói adásvételi szerződés egy kereskedő, mint eladó, és fogyasztó, mint vevő között létrejött adásvételi szerződés, amennyiben a vásárlás tárgya ingóság, amennyiben a dolgot még nem gyártották vagy állították elő, beleértve a fogyasztó, mint vevő előírásait is.

1.13. Az áruk mindaz, amit az E-áruházban megvásárolhat.

1.14. A felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok, valamint a megrendelt Áruk és a megkötött szerződések előzményeinek tárolását;

1.15. Amennyiben E-áruházunkban vásárol, Önt jogilag vevőnek nevezzük. Ha a megrendelésben megadja azonosító számát (IČO), azzal tudomásul veszi, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételek vállalkozókra vonatkozó rendelkezései, valamint a közöttünk megállapodott feltételek vonatkoznak Önre. Azonban a vonatkozó jogszabályok keretein belül továbbra is jogosult a tisztességtelen és agresszív kereskedelmi gyakorlatokkal, valamint a megtévesztő cselekményekkel és a megtévesztő mulasztásokkal szembeni teljes körű védelemre.

1.16. A Szerződés egy adásvételi szerződés, amely a Webáruházban keresztül elküldött, megfelelően kitöltött Megrendelés alapján jön létre, és akkor jön létre, amikor Ön megkapja tőlünk a Megrendelés visszaigazolását.

1.17. A távollevők között kötött szerződés egy kereskedő és egy fogyasztó között kizárólag egy vagy több távközlési eszköz útján létrejött és megkötött szerződés, a kereskedő és a fogyasztó egyidejű fizikai jelenléte nélkül, különösen online felület, e-mail, telefon, fax, levelezési lista vagy ajánlati katalógus használatával („Szerződés”).

1.18. A Polgári Törvénykönyv a módosított 40/1964. sz. szlovák törvény.

 

2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS UTASÍTÁSOK

2.1. Az áruk vásárlása kizárólag az E-áruház webes felületén – vohy.sk – keresztül lehetséges.

2.2. Az Áruk megvásárlásakor az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen, teljeskörűen és a valóságnak megfelelően adjon meg nekünk. Ezért az Áruk megrendelésekor megadott információkat helyesnek, teljeskörűnek és valóságnak tekintjük.

 

3. A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

3.1. Kizárólag szlovák nyelven köthet velünk szerződést.

3.2. A Szerződés távolról, az E-áruházunkon keresztül kerül megkötésre. A Szerződés megkötésekor használt kommunikációs eszközök használatának költségei Önt terhelik. Ezek a költségek nem növelik az áruk teljes árát, és nem térnek el az ezen eszközök használatáért fizetett alapdíjtól (különösen az internet-hozzáférésért). A megrendelés leadásával Ön hozzájárul a kommunikációs eszközök távolról történő használatához.

3.3. A Szerződés megkötéséhez létre kell hoznia egy rendeléstervezetet az E-áruházban, amelynek tartalmaznia kell:

a) Információk a megvásárolt áruról (a terméket a „Kosárba” gombbal jelöli meg).

b) Információk az árról, a szállítási költségről, az ÁFA-ról, a teljes ár fizetési módjáról és a kért szállítási módról. Ezeket az információkat a megrendelési ajánlat létrehozásakor adjuk meg, és a kiválasztott áruk és a szállítási mód alapján automatikusan kiszámítjuk.

c) Az áruk kiszállításához szükséges azonosító adatai: keresztnév, vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím.

d) Ha rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek az árut, kérjük, tájékoztasson arról is, hogy mennyi idő alatt szállítjuk Önnek az árut.

3.4. A megbízástervezet létrehozása során módosíthatja és ellenőrizheti az adatokat a létrehozásáig.

3.5. A „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb bejelölése és megnyomása után megrendelést hoz létre. A gomb megnyomása előtt meg kell erősítenie, hogy elolvasta és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. E megerősítés nélkül nem lehetséges megrendelést létrehozni. A gomb megnyomása után az összes kitöltött információ közvetlenül hozzánk kerül elküldésre.

3.6. Rendelését a lehető leghamarabb visszaigazoljuk egy üzenettel, amelyet a megrendelésben megadott e-mail címére küldünk. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés összefoglalását és ezeket az Általános Szerződési Feltételeket. A megrendelés visszaigazolásával Szerződés jön létre Ön és köztünk. A megrendelés időpontjában érvényes Általános Szerződési Feltételek a Szerződés szerves részét képezik.

3.7. Előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor nem tudjuk visszaigazolni a rendelését, például, ha az áru nem elérhető, vagy ha a megengedettnél több darabot rendel. Az áruk maximális darabszámáról előzetesen tájékoztatást adunk az E-áruházban. Amennyiben nem tudjuk visszaigazolni a megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk a Szerződés módosított formában történő megkötésére. Ilyen esetben a Szerződés akkor jön létre, amikor Ön visszaigazolja ajánlatunkat.

3.8. Amennyiben az E-áruházban vagy a megrendelési ajánlatban feltüntetett ár nyilvánvalóan hibás, például technikai hiba miatt, a megrendelés visszaigazolása után sem vagyunk kötelesek az árut ezen az áron szállítani. Ilyen esetben haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot, és jogunkban áll elállni a szerződéstől, miközben ajánlatot küldünk Önnek egy új, módosított formában megkötendő szerződésre. Az új szerződés akkor jön létre, amikor Ön visszaigazolja ajánlatunkat. Ha Ön 3 napon belül nem erősíti meg ajánlatunkat, jogunkban áll elállni a szerződéstől. Az árban nyilvánvaló hibának minősül például az, ha az ár egyértelműen nem felel meg más eladók szokásos árának, vagy egyértelműen hibás adatokat tartalmaz.

3.9. A Szerződés megkötését követően Ön köteles a teljes árat megfizetni.

3.10. Ha rendelkezik felhasználói fiókkal, azon keresztül leadhat rendelést. Ebben az esetben köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, valóságtartalmát és teljességét. A rendelés leadásának módja megegyezik a felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárlók esetében alkalmazottal, de nem kell ismételten kitöltenie az azonosító adatait.

3.11. Bizonyos esetekben lehetővé tesszük, hogy kedvezményt vegyen igénybe áruk vásárlásakor. A kedvezmény biztosításához ki kell töltenie a kedvezményre vonatkozó információkat a megrendelési ajánlat erre a célra kijelölt mezőjében. Az árukra ezt követően kedvezményt biztosítunk.

 

4. FELHASZNÁLÓI FIÓK

4.1. Miután regisztrált az E-üzletünkben, hozzáférhet felhasználói fiókjához.

4.2. Felhasználói fiók regisztrálásakor Ön köteles helyes és valós adatokat megadni, és azokat változások esetén frissíteni.

4.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó védi. Ön köteles bizalmasan kezelni ezeket az adatokat, és azokat nem adhatja ki harmadik félnek. Felelősek vagyunk az adatokkal való visszaélésért.

4.4. A felhasználói fiók személyes, és Ön nem jogosult harmadik felek számára engedélyezni a használatát.

4.5. Jogosultunk a Felhasználói Fiókját törölni, különösen akkor, ha azt 6 hónapnál hosszabb ideig nem használja, ha eláll a Szerződéstől, vagy ha megszegi a Szerződés szerinti kötelezettségeit.

4.6. Előfordulhat, hogy a felhasználói fiók nem folyamatosan elérhető, különösen a hardver- és szoftvereszközök szükséges karbantartása miatt.

5. ÁR ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

5.1. Az ár mindig fel van tüntetve az E-áruházban, a Rendelési ajánlatban és a Szerződésben. Amennyiben eltérés van az Áru E-áruházban feltüntetett Ára és a Rendelési ajánlatban feltüntetett Ár között, a Rendelési ajánlatban feltüntetett Ár az irányadó, amely mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Rendelési ajánlat a szállítási költséget, vagy azokat a feltételeket is feltünteti, amelyek esetén az ingyenes szállítás lehetséges.

5.2. Az 1.4. pont szerinti teljes ár ÁFA-val együtt értendő, beleértve a külön jogszabályokban előírt összes díjat.

5.3. A Szerződés megkötése után, de az Áruk kiszállítása előtt kérjük Öntől a Teljes Ár megfizetését. A Teljes Árat a következő módokon fizetheti ki: Utánvéttel, Kártyás fizetéssel, Banki átutalással vagy személyes átvételkor készpénzzel.

a) Banki átutalással. A fizetési információkat a megrendelés visszaigazolásának részeként küldjük el. Banki átutalással történő fizetés esetén a teljes árat 14 napon belül kell megfizetni.

b) Online kártyával.

c) Utánvétes fizetés. Ebben az esetben a fizetés az Áru kézbesítésekor, nem pedig az Áru átadásakor történik. Utánvétes fizetés esetén a Teljes Ár az Áru átvételekor fizetendő.

d) Készpénz személyes átvétel esetén. Az Áruk ellenértékét készpénzben is ki lehet fizetni az átvételkor a telephelyünkön/telephelyeinken, melyek listája megtalálható a weboldalunkon. Személyes átvételkor történő készpénzes fizetés esetén a Teljes Áru Áru átvételekor fizetendő.

5.4. A számlát a Teljes Ár kifizetése után elektronikus formában állítjuk ki, és a Megrendelésben megadott e-mail címre küldjük. A számla fizikailag is csatolva lesz az Áruhoz, és elérhető lesz a Felhasználói Fiókjában, ha van ilyen.

5.5. Az Áruk tulajdonjoga csak a Teljes Ár megfizetése és az Áruk kiszállítása után száll át Önre. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes Árat a számlánkra jóváírva kell megfizetni, egyéb esetekben a fizetéskor.

 

6. ÁRUK SZÁLLÍTÁSA, A VÉLETLEN KÁROSODÁS ÉS A VÁSÁRLÁS TÁRGYÁNAK VÉLETLEN ÁLLAPOTAINAK ÉS ELVESZÉSÉNEK KOCKÁZATÁTÁLLÁSA

6.1. Az árut az Ön által választott módon szállítjuk ki, és a következő lehetőségek közül választhat:

a) Szállítás szállítócégeken keresztül: GLS futárszolgálat, Packeta (postai küldemény)

6.2. Az áruk szállítása csak európai országokon belül lehetséges.

6.3. Kötelesek vagyunk az Árukat haladéktalanul, de legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 napon belül leszállítani Önnek, kivéve, ha másként állapodunk meg. Az Áruk kézbesítettnek minősülnek, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt személy átveszi azokat, vagy amikor mi átadjuk azokat az Ön által kijelölt fuvarozónak az általunk felkínált szállítási lehetőségeken kívül. Amennyiben az Áruk összeszerelést vagy telepítést igényelnek általunk, az Áruk csak az összeszerelés vagy telepítés befejezése után tekintendők kézbesítettnek.

6.4. A Szerződés teljesítése során olyan körülmények merülhetnek fel, amelyek befolyásolják az Ön által megrendelt Áruk szállítási határidejét. A szállítási határidő változásáról és a megrendelt Áruk új várható szállítási határidejéről e-mailben haladéktalanul tájékoztatjuk Önt, amely nem érinti az Ön Szerződéstől való elállási jogát. Az Áruk új szállítási határidejéről szóló értesítésünk tartalmazza azt a kérésünket is, hogy nyilatkozzon arról, hogy ragaszkodik-e az Ön által megrendelt Áruk új időpontban történő szállításához. Személyes átvétel esetén telephelyünkön minden esetben e-mailben tájékoztatjuk Önt az Áruk átvételének lehetőségéről.

6.5. Az Áru szállítótól történő átvételekor az Ön kötelessége ellenőrizni az Áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen sérülés esetén haladéktalanul értesíteni a szállítót és Minket. Ha a csomagolás sérült, ami jogosulatlan manipulációra és a küldeménybe való behatolásra utal, az Ön nem köteles átvenni az Árut a szállítótól.

6.6. Ön köteles az Árut a megbeszélt helyen és időben átvenni. Amennyiben az előző mondatban foglaltak szerint nem veszi át az Árut, e-mailben értesítjük Önt arról, hogy hol veheti át az Árut, beleértve az Áru átvételének határidejét is, vagy az Ön írásbeli kérelme alapján, legkésőbb az Áru átvételének tervezett időpontjától számított 14 napon belül újra kiszállítjuk az Árut, és Ön vállalja, hogy kérésre megfizeti nekünk az Áru újbóli kiszállításával kapcsolatos összes költséget. Abban az esetben, ha Ön megszegi az Áru átvételére vonatkozó kötelezettségét, kivéve a jelen Általános Szerződési Feltételek 6.4. pontjában foglalt eseteket, ez nem jelenti az Áru Önnek történő kiszállítására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az Áru átvételének elmulasztása nem ok az Ön és köztünk fennálló Szerződéstől való elállásra. Ha Ön egy póthatáridőn belül sem veszi át az Árut, jogunkban áll az Ön súlyos Szerződésszegése miatt elállni a Szerződéstől. Amennyiben úgy döntünk, hogy élünk a szóban forgó joggal, az elállás azon a napon lép hatályba, amelyen ezt az elállást kézbesítjük Önnek. A szerződéstől való elállás nem érinti az Ön kérésére történő áruk kézbesítésének megkísérlésével járó tényleges költségek összegében felmerült károk megtérítésére vonatkozó igényt, sem az esetleges további kártérítési igényt.

6.7. Amennyiben az Ön oldalán felmerülő okokból az Árukat ismételten vagy a Szerződésben foglaltaktól eltérő módon szállítják, köteles kérésére megtéríteni nekünk az ismételt szállítással kapcsolatos költségeket. A költségek megfizetéséhez szükséges fizetési adatokat a Szerződésben megadott e-mail címére küldjük, és a költségek az e-mail kézhezvételétől számított 14 napon belül esedékesek.

6.8. Az Áruk véletlen megsemmisülésének, véletlen romlásának és elvesztésének kockázata az Áruk átadásának pillanatában átszáll Önre. Abban az esetben, ha Ön nem veszi át az Árukat, vagy megtagadja az átvételt – a jelen Általános Szerződési Feltételek 6.4. pontjában foglalt esetek kivételével –, az Áruk véletlen megsemmisülésének, véletlen romlásának és elvesztésének kockázata abban a pillanatban száll át Önre, amikor lehetősége lett volna átvenni azokat, de az Ön hibájából az átvétel nem történt meg. Az Áruk véletlen megsemmisülésének, véletlen romlásának és elvesztésének kockázatának átszállása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, károsodásával vagy bármilyen értékcsökkenésével kapcsolatos összes következményt.

 

7. HIBÁKÉRT VALÓ FELELŐSSÉGBŐL SZÁRMAZÓ JOGOK

7.1. Bevezető rendelkezés a hibákért való felelősségről

7.1.1. Amennyiben Ön Vállalkozó, vállaljuk, hogy az Árukat a megállapodás szerinti minőségben, mennyiségben és hibák nélkül szállítjuk Önnek.

7.1.2. Amennyiben Ön Fogyasztó, vállaljuk, hogy az Árukat a Polgári Törvénykönyv 617. §-ában foglalt általános követelményeknek és a Polgári Törvénykönyv 616. §-ában foglalt, az Ön által az E-áruházunkban vagy a szállított Árukkal kapcsolatos promóciós anyagainkban szereplő tulajdonságok által bemutatott, a Polgári Törvénykönyv 617. §-ában foglalt megállapodás szerinti követelményeknek megfelelően, hibák nélkül szállítjuk ki. Előfordulhat, hogy az Áruk nem felelnek meg a Polgári Törvénykönyv 617. §-ában foglalt általános követelményeknek, ha a Szerződés megkötésekor kifejezetten tájékoztattuk Önt arról, hogy egy bizonyos tulajdonság nem felel meg az ilyen általános követelményeknek, és Ön ehhez kifejezetten és külön hozzájárult.

7.1.3. Az eladott Áruk megfelelnek a Polgári Törvénykönyv 617. §-ában foglalt általános követelményeknek, ha:

a) minden olyan célra alkalmas, amelyre az azonos típusú Árukat általában használják, figyelembe véve különösen az adott ágazatra vonatkozó jogszabályokat, műszaki szabványokat vagy magatartási kódexeket, amennyiben nem dolgoztak ki műszaki szabványokat;

b) megfelel annak a minta vagy modell leírásának és minőségének, amelyet a Szerződés megkötése előtt rendelkezésedre bocsátottunk;

c) az Ön által elvárható tartozékokkal, csomagolással és utasításokkal, beleértve az összeszerelési és telepítési utasításokat is, együtt kerül átadásra;

7.1.4. d) olyan mennyiségben, minőségben és tulajdonságokkal – beleértve a funkcionalitást, a kompatibilitást, a biztonságot és a funkcionalitás, valamint a teljesítmény (élettartam) fenntartásának képességét normál használat mellett – kerül szállításra, amelyek az azonos típusú Áruk esetében megszokottak, és amelyeket Ön az eladott Áruk jellegéből adódóan ésszerűen elvárhat, figyelembe véve a mi nyilvános nyilatkozatunkat vagy az ugyanabban az ellátási láncban részt vevő más személy, beleértve a gyártót is, vagy az ő nevében tett nyilvános nyilatkozatot, különösen az Áruk promóciója során vagy a címkéjén, ahol a gyártót az Áruk gyártójának, az Áruk harmadik országból az Európai Unió piacára importálójának vagy más olyan személynek tekintjük, aki nevét, védjegyét vagy más megkülönböztető jelzését az Árukon feltüntetve gyártóként azonosítja magát. A jelen Általános Szerződési Feltételek 7.1.1. vagy 7.1.2. cikkében meghatározott kötelezettségeink mértékéig felelősséggel tartozunk az Áruk szállításkori hibáiért.

7.1.5. Amennyiben Ön Vállalkozó, a következő esetekben nem vállalunk felelősséget az Áruk hibáiért:

7.1.5.1. ha tájékoztatták Önt a meglévő hibákról, vagy a Szerződés megkötésének körülményei alapján tudnia kellett volna a hibákról, és ezek a hibák nem állnak ellentétben az Áruk megállapodás szerinti tulajdonságaival;

7.1.5.2. ha az Áruk hibái az Áruk átvétele után keletkeztek, feltéve, hogy a hibák nem a Mi kötelezettségeink megszegése miatt keletkeztek, vagy Önnek lehetősége volt az Áruk átvételére a jelen Általános Szerződési Feltételek 6. cikkével összhangban, és Ön jogos ok nélkül megtagadta az Áruk átvételét, vagy nem vette át az Árukat;

7.1.5.3. ha Ön nem jelentette be időben az Áruk nyilvánvaló hibáit a jelen Általános Szerződési Feltételek 7.3.1. cikkével összhangban;

7.1.5.4. ha Ön nem jelentette be időben az Áruk rejtett hibáit a jelen Általános Szerződési Feltételek 7.3.2. cikkével összhangban;

7.1.5.5. Nem vállalunk felelősséget a használt Áruk használatából vagy elhasználódásából eredő hibákért. Nem vállalunk felelősséget az alacsonyabb áron értékesített Áruk hibáiért, amelyekben alacsonyabb árat állapítottak meg.

7.1.6. Amennyiben Ön Fogyasztó, nem vállalunk felelősséget az Áruk hibáiért és tulajdonságaiért az alábbi esetekben:

7.1.6.1. Ön nem jelentette időben az Áruk hibáit a jelen Általános Szerződési Feltételek 7.4.1. pontjában meghatározott határidőn belül;

7.1.6.2. az Áruk tulajdonságai nem felelnek meg a Polgári Törvénykönyv 617. §-a szerinti általános követelményeknek, és erről Önt írásban egyértelműen tájékoztattuk, és Ön kifejezetten kifejezte írásbeli hozzájárulását az említett meg nem feleléshez;

7.1.6.3. és az Áruk hibái a szükséges frissítések helytelen telepítéséből vagy telepítésének elmulasztásából eredtek, amennyiben biztosítottuk az ilyen frissítések kézbesítését az Ön számára, tájékoztattuk Önt azok elérhetőségéről és a telepítés elmaradásának következményeiről;

7.1.6.4. és a szükséges frissítések telepítésének elmulasztása vagy helytelen telepítése, amely a Termékek hibáihoz vezetett, nem az általunk biztosított telepítési utasítások hiányosságai miatt történt;

7.1.7. Az általános jótállási időszak 24 hónap. A jótállási időszak az Áruk Ön általi átvételének pillanatától kezdődik.

7.1.8. Ha az Árukat kicserélik, a jótállási időszak az új Áruk Ön általi átvételének napjától újraindul.

7.1.9. A jótállási időszak alá tartozó Áruk hibáiért való felelősségből eredő jogai megszűnnek, ha azokat a jótállási időszakon belül nem gyakorolja. Azonban a gyorsan romló Áruk hibáiért való felelősségből eredő jogait legkésőbb a vásárlást követő napon kell gyakorolnia, ellenkező esetben jogai megszűnnek.

7.2. Az eladott Áruk hibásnak minősülnek, ha nem felelnek meg a fenti pontokban foglalt, megállapodás szerinti követelményeknek és általános követelményeknek, vagy ha használatukat harmadik fél jogai, beleértve a szellemi tulajdonjogokat is, megakadályozzák vagy korlátozzák. Garantáljuk, hogy a véletlen megsemmisülés, véletlen romlás és veszteség kockázatának a Feltételek 6.8. pontja szerinti átszállásakor az Áruk hibáktól mentesek, különösen, hogy:

a) megfelel a leírásnak, típusnak, mennyiségnek és minőségnek, és rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben Önnel megállapodtunk, és ha azokat kifejezetten nem állapodtuk meg, akkor azokkal, amelyeket az Áruk leírásában megadtunk, vagy amelyek az Áruk jellegéből adódóan ésszerűen elvárhatók;

b) alkalmas az általunk meghatározott célokra vagy az ilyen típusú Áruk esetében szokásos célokra, és funkcionális;

c) jellemzője, hogy meghatározott módon képes működni olyan hardverrel vagy szoftverrel, amellyel az azonos típusú Árukat általában használják, anélkül, hogy az eladott Árukat, hardvert vagy szoftvert módosítani kellene (kompatibilitás), valamint meghatározott módon képes működni olyan hardverrel vagy szoftverrel, amely eltér azoktól a hardverektől vagy szoftverektől, amelyekkel az azonos típusú Árukat általában használják (interoperabilitás);

d) minden tartozékkal és utasítással együtt kerül leszállításra, amennyiben ebben a Szerződésben Önnel megállapodtak;

7.3. A vállalkozók által igényelt hibákért való felelősség (reklamáció) gyakorlásának feltételei

7.3.1. Az Ön kötelessége a hibát indokolatlan késedelem nélkül bejelenteni és jelezni, miután azt felfedezhette volna, de legkésőbb az Áru átvételétől számított 3 napon belül.

7.3.2. Ön köteles az egyéb (rejtett) hibákért való felelősségi jogát az alábbi 7.5.1. pontban meghatározott módon indokolatlan késedelem nélkül gyakorolni, miután felfedezte az Áru hibáját, de legkésőbb a jótállási idő lejártáig.

7.3.3. Amennyiben az Árut törött vagy sérült csomagolásban kézbesítjük Önnek, illetve a küldemény nyilvánvalóan túl könnyű, kérjük, hogy ne vegye át az ilyen Árut a szállítócégtől, és erről haladéktalanul értesítsen minket telefonon a +421 919 071 612 számon vagy e-mailben az info@vohy.sk címen. Nyilvánvaló hibák (pl. mechanikai sérülés) észlelése esetén köteles indokolatlan késedelem nélkül panaszt benyújtani az alábbi 7.5.1. pontban meghatározott módon. Az Áru nyilvánvaló hibái miatti későbbi panaszokat nem vesszük figyelembe, beleértve az Áru hiányosságából eredő hibákat is.

7.3.4. A jótállás a 7.2. pontban leírt Áruk minden hibájára vonatkozik, és/vagy a jelen Általános Szerződési Feltételek 7.1.1a. pontjában foglalt kötelezettségünk megszegéséből eredően.

7.3.5. Ön nem jogosult a hibákért való felelősségre vonás jogának gyakorlására, ha a jelen Általános Szerződési Feltételek 7.1.5. pontja vagy a Szerződés megkötésének időpontjában hatályos jogszabályok értelmében nem vagyunk felelősek a hibákért, vagy ha Ön a hibáról az Áru átvétele előtt tudott, vagy mi figyelmeztettük Önt rá, vagy ha emiatt megfelelő kedvezményt kapott az Áru Árából.

7.4. A kellékszavatossági jog (reklamáció) gyakorlásának feltételei kifejezetten a Fogyasztók számára

7.4.1. Ön jogosult a kézbesített Árukban felmerült hibákért való felelősségre vonási jogait a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül, de legkésőbb az Áru kiszállításától számított 24 hónapon belül gyakorolni.

7.4.2. Amennyiben az Árut törött vagy sérült csomagolásban kézbesítjük, illetve a küldemény nyilvánvalóan túl könnyű, javasoljuk, hogy ne vegye át az ilyen Árut a szállítócégtől, és erről haladéktalanul értesítsen minket telefonon a +421 919 071 612 számon vagy e-mailben az info@vohy.sk címen . Ha úgy dönt, hogy átveszi az ilyen küldeményt, a szállító jelenlétében ellenőrizze a küldeményt, és győződjön meg arról, hogy az Áru egyetlen tétele sem hiányzik, és hogy minden tétel rendben van. Ha az előző mondat szerinti ellenőrzés során azt tapasztalja, hogy a megrendelt Áru állapota vagy tételszáma nem felel meg a megrendelésnek, javasoljuk, hogy a szállítóval vegyen fel jegyzőkönyvet a küldemény sérüléséről, vagy jelezze az ilyen hiányosságot a szállító átvételi jegyzőkönyvében.

7.4.3. Amennyiben az Áruk átvétele után további nyilvánvaló hibákat észlelünk (pl. mechanikai sérülés, hiányzó Áruk vagy azok tételei, helytelen Áruk vagy azok tételei), kérjük, hogy indokolatlan késedelem nélkül nyújtson be panaszt az alábbi 7.5.1. pontban meghatározott módon. Jogosultak vagyunk elutasítani a későbbi, az Áruk nyilvánvaló hibáira vonatkozó panaszokat, beleértve az Áruk hiányosságából álló hibát is.

7.4.4. Ön nem jogosult a hibákért való felelősségre vonás jogának gyakorlására, ha a jelen Általános Szerződési Feltételek 7.1.6. pontja vagy a Szerződés megkötésének időpontjában érvényes és hatályos jogszabályok értelmében nem vagyunk felelősek a hibákért.

7.4.5. Ön jogosult a hibákért való felelősségre vonás jogát a jelen Általános Szerződési Feltételek 7.5.1. pontjában meghatározott módon és a 7.4.1. pontjában meghatározott határidőn belül gyakorolni.

7.5. A hibákért való felelősséghez való jog gyakorlása (reklamáció)

7.5.1. Abban az esetben, ha a Termék hibás, különösen, ha a 7.1 7.. pontban foglalt feltételek bármelyike nem teljesül, Ön értesíthet minket az ilyen hibáról, és gyakorolhatja a hibákért való felelősségre vonatkozó jogait (azaz reklamálhat a Termékre) e-mailben vagy levélben az azonosító adatainkban feltüntetett címeinkre, vagy személyesen telephelyünkön/telephelyeinken, amelyek listája megtalálható a weboldalunkon. A reklamációhoz használhatja az általunk biztosított mintaűrlapot is, amely a jelen Általános Szerződési Feltételek 1. számú mellékletét képezi.

7.5.2. A panasztételhez szükséges értesítésben kérjük, adja meg különösen az Áru hibájának leírását és azonosító adatait, beleértve azt az e-mail címet is, amelyre értesítést szeretne kapni a panasz kezelésének módjáról, valamint jelölje meg, hogy a 7.6.3.–6.8. pontokban meghatározott hibákért való felelősségre vonatkozó igényei közül melyiket érvényesíti.

7.5.3. Panasz benyújtásakor kérjük, hogy a Termékek vásárlását igazoló bizonylatot (számlát) is mellékeljen nekünk annak igazolására, hogy a terméket tőlünk vásárolta, ellenkező esetben nem vagyunk kötelesek tudomásul venni a panaszát.

7.5.4. A reklamáció benyújtásának napjának a hibás Áruk és a vonatkozó dokumentumok (a 7.5.3. pont szerint) kézbesítésének napját tekintjük. Amennyiben a reklamáció benyújtására szolgáló beadvány hiányos (különösen olvashatatlan, nem egyértelmű, nem tartalmazza a szükséges dokumentumokat stb.), írásban, különösen e-mailben kérjük Öntől a benyújtott reklamáció kiegészítését. Ebben az esetben a reklamációs eljárás a kiegészített beadvány kézbesítésének napján kezdődik.

7.5.5. Amint megkapjuk a panaszát vagy a benyújtott panasz kiegészítését, haladéktalanul írásbeli visszaigazolást küldünk Önnek a panasz beérkezéséről, vagy a hiba visszaigazolását. A visszaigazolásban feltüntetjük a 7.6.1. pontnak megfelelően meghatározott legrövidebb lehetséges határidőt, amelyen belül elhárítjuk az Áru hibáját.

7.5.6. Amennyiben a jelen cikk 7.5.4. pontja szerinti benyújtott panaszt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a jelen cikk 7.5.4. pontja szerinti kérésünk kézbesítésétől számított 10 napon belül nem egészíti ki, a beadványát megalapozatlannak tekintjük, és ha a hiányzó információk, amelyeket kértünk Öntől, szükségesek a panasz feldolgozásához, dönthetünk úgy, hogy nem foglalkozunk a hiányos panasszal.

7.6. Panaszok kezelése

7.6.1. Az Ön döntése alapján, hogy a 7.6.3. és a 7.6.4. - 7.6.8. pontokban meghatározott hibaelhárítási módszerek közül melyiket alkalmazza, a hibát a hiba felméréséhez szükséges ésszerű időn belül eltávolítjuk, és a terméket megjavítjuk vagy kicseréljük, figyelembe véve a termék jellegét, valamint a hiba jellegét és súlyosságát, és ez az idő nem haladhatja meg a panasz benyújtásától vagy a hiba jelzésétől számított 30 napot. Nem nyújtunk fogyasztói garanciát a Polgári Törvénykönyv 626. §-a értelmében. Nem vagyunk kötelesek elfogadni az Ön által választott hibaelhárítási módot, ha az Ön által választott mód nem lehetséges, vagy az Áru Árát és a hiba súlyosságát figyelembe véve számunkra ésszerűtlen költségeket okozna.

7.6.2. Csak kivételes esetekben és objektív okokból hosszabbíthatjuk meg a reklamáció kézhezvételének visszaigazolásában meghatározott hibaelhárítási határidőt a hiba eltávolításához szükséges legrövidebb idővel. A hiba eltávolítására rendelkezésre álló határidő ilyen jellegű meghosszabbításáról írásban tájékoztatjuk Önt.

7.6.3. Amennyiben olyan hibáról van szó, amelyet javítással el tudunk hárítani, Önnek joga van a hiba költségünkre, díjmentes, időben és megfelelően történő javításához.

7.6.4. A hiba javítással történő elhárítása helyett kérheti az Áru cseréjét.

7.6.5. Ahelyett, hogy a Termék hibáját javítással távolítanánk el, a hibás Terméket mindig kicserélhetjük egy tökéletes Termékre, amennyiben ez nem okoz Önnek komoly kellemetlenséget.

7.6.6. A hiba elhárítására rendelkezésre álló időszak lejárta után Ön jogosult az Áru Árujából ésszerű kedvezményre, vagy elállhat a Szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik meg Önt azokban az esetekben is, amikor nem javítjuk ki a hibát vagy nem cseréljük ki az Árut, ha a javítást vagy cserét azért tagadjuk meg, mert a javítás vagy csere nem lehetséges, vagy aránytalanul magas költségekkel járna, ha a javítás vagy csere ellenére az Áru továbbra is hibás, vagy ha tájékoztatjuk Önt arról, hogy a hiba nem javítható ki, illetve az Áru nem cserélhető ki ésszerű időn belül, vagy anélkül, hogy az Önnek jelentős kellemetlenséget okozna. A vételárból nyújtott kedvezménynek arányosnak kell lennie az eladott Áru értéke és az Áru hibátlan értéke közötti különbséggel. A vételárat vagy a vételárból nyújtott kedvezményt ugyanolyan módon fizetjük ki Önnek, ahogyan azt a vételár kifizetésekor használta, kivéve, ha kifejezetten más fizetési módban állapodunk meg. A fizetéssel kapcsolatos összes költséget mi viseljük.

A 7.6.6. pont értelmében nem állhat el a Szerződéstől, ha Ön is hozzájárult a hibához, vagy ha a hiba elhanyagolható. Amennyiben a Szerződés több Árura vonatkozik, a Szerződésektől csak a hibás Áruk tekintetében állhat el. A többi Áru tekintetében csak akkor állhat el a Szerződéstől, ha ésszerűen nem várható el, hogy Ön a hibás Áruk nélküli többi Áru megtartásában érdekelt lesz.

7.6.7. Ha az Áru hibája nem távolítható el, és megakadályozza Önt abban, hogy az Árut úgy használja, mintha hibátlan lenne, Önnek joga van az Áru kicserélésére vagy a Szerződéstől való elállásra. Ugyanezek a jogok illetik meg Önt akkor is, ha a hibák eltávolíthatók, de a javítás utáni újbóli előfordulás vagy a hibák nagy száma miatt nem tudja az Árut rendeltetésszerűen használni.

7.6.8. A panaszát vagy a hibára vonatkozó állítást a javított Áru kiszállításával, az Áru cseréjével, az Áru Árából megfelelő kedvezmény kifizetésével, vagy a hibákért való felelősség írásbeli, indokolt elutasításával, azaz a panasz elutasításával kezeljük.

7.7. Amennyiben Ön Fogyasztó, az Áruk hibáiból eredő felelősségből eredő jogok gyakorlására a Polgári Törvénykönyv 619. és azt követő szakaszai, valamint a " számú fogyasztóvédelmi törvény rendelkezései az irányadók.

7.8. Amennyiben elutasítjuk a hibákért való felelősséget, vagy elutasítjuk a panaszát, Önnek joga van felvenni a kapcsolatot egy akkreditált, felhatalmazott vagy értesített személlyel (pl. szakértővel, felhatalmazott, akkreditált vagy értesített személlyel, felhatalmazott szolgáltatással, tudományos intézménnyel stb.), hogy szakértői vagy szakmai véleményt adjon Önnek az Áruk hibáiért való felelősségünk bizonyítására.

7.9. Amennyiben a 7.8. pont szerint igazolja a Termékek hibáiért való felelősségünket, lehetősége van ismételten rámutatni nekünk a Termékek hibáira, de igaz, hogy ezt a felelősséget nem tagadhatjuk meg, ezért kötelesek leszünk ismét foglalkozni a panaszával.

7.10. A jelen Általános Szerződési Feltételek 7.8. pontja szerinti szakértői vélemény vagy szakmai vélemény beszerzésével kapcsolatos költségeket mi viseljük, de azokat legkésőbb az ismételt panasz kezelését követő 2 hónapon belül kell igényelnie tőlünk.

7.11. Ezúton megfelelően tájékoztattuk Önt az Áruk hibáiból eredő felelősség gyakorlásával kapcsolatos jogairól. A Szerződés megkötésével Ön megerősíti, hogy lehetősége volt előzetesen és megfelelően elolvasni az Áruk reklamációjának feltételeit, és hogy azokat megértette.

 

8. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

8.1. A Szerződéstől való elállás, azaz a köztünk és Ön között fennálló szerződéses kapcsolat megszűnése a kezdetétől fogva, a jelen cikkben, vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb rendelkezéseiben meghatározott okokból és módon történhet, amelyekben az elállás lehetősége kifejezetten szerepel.

8.2. Amennyiben Ön Fogyasztó, a Fogyasztóvédelmi Törvény 20. §-ának rendelkezéseivel összhangban jogában áll indoklás nélkül elállni a Szerződéstől az Áru átvételének napjától számított 14 napon belül, vagy olyan Szerződés megkötésétől számítva, amelynek tárgya szolgáltatás nyújtása. Amennyiben olyan Szerződést kötöttünk, amelynek tárgya több típusú Áru vagy az Áru több részének szállítása, ez az időszak az Áru utolsó részének átvételének napján kezdődik, amennyiben pedig olyan Szerződést kötöttünk, amelynek alapján rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek az Árut, akkor az első szállítmány átvételének napján kezdődik. A Szerződéstől bármilyen bizonyítható módon elállhat (különösen e-mail vagy levél útján, amelyet a Felhasználási Feltételekben megadott azonosító adatainkban megadott címeinkre küldünk). Használhatja az általunk biztosított mintaűrlapot is, amely a Felhasználási Feltételek 2. számú mellékletét képezi. Ön csak egy adott Áru vagy Áruk tekintetében jogosult elállni a Szerződéstől, ha a Szerződés alapján több Árut szállítottunk vagy nyújtottunk. A Szerződéstől való elállás joghatásai a Szerződéshez kapcsolódó bármely kiegészítő szerződésre is vonatkoznak, kivéve, ha kifejezetten másként állapodunk meg. A Szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek annak kézbesítését e-mailben vagy tartós adathordozón.

8.3. Amennyiben Ön Fogyasztó, és nem szállítjuk ki Önnek az Árukat időben, Ön jogosult elállni a Szerződéstől további ésszerű határidő biztosítása nélkül is a Polgári Törvénykönyv 517. §-ának (1) bekezdése értelmében, ha (i) megtagadjuk az Áruk Önnek történő kézbesítését, (ii) az időben történő kézbesítés különösen fontos volt a Szerződés megkötésének összes körülményére tekintettel, (iii) Ön a Szerződés megkötése előtt értesített minket arról, hogy az időben történő kézbesítés különösen fontos.

8.4. Azonban még Fogyasztóként sem állhat el a Szerződéstől, amennyiben a Szerződés tárgya:

a) a szolgáltatás nyújtása, amennyiben a szolgáltatást teljes mértékben teljesítették, és a szolgáltatás nyújtása a Szerződéstől való elállási időszak lejárta előtt az Ön kifejezett hozzájárulásával megkezdődött, és Ön azt is kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy hozzájárulásának kinyilvánításával elveszíti a Szerződéstől való elállás jogát a szolgáltatás teljes körű teljesítése után, amennyiben a Szerződés értelmében köteles megfizetni az Árat;

b) olyan Áruk értékesítése, amelyek ára a pénzügyi piac ármozgásaitól függ, amelyeket nem tudunk befolyásolni, és amelyek a Szerződéstől való elállás időszakában következhetnek be;

c) alkoholos italok értékesítése, amelyek árát a Szerződés megkötésekor állapították meg, szállításuk legkorábban 30 nap elteltével történhet, és ára a piaci ármozgásoktól függ, amelyeket nem tudunk befolyásolni;

d) az Ön specifikációi szerint gyártott vagy az Ön számára egyedileg gyártott Áruk értékesítése;

e) gyorsan romló vagy megromló Áruk értékesítése, valamint olyan Áruk értékesítése, amelyeket a szállítás után elválaszthatatlanul összekevertek más árukkal;

f) olyan védőcsomagolásban lévő Áruk értékesítése, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak visszaküldésre, és amelyek védőcsomagolása a kézbesítést követően sérült;

g) védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek vagy szoftverek értékesítése, amennyiben az eredeti csomagolás az Áruk kiszállítása után megsérült;

h) időszaki sajtótermékek értékesítése, az előfizetéses szerződés alapján történő értékesítés kivételével;

8.5. Az Általános Szerződési Feltételek 8.2. cikke szerinti elállási időszakot megtartottnak kell tekinteni, ha az időszak alatt (de legkésőbb az utolsó napon) Ön értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a Szerződéstől.

8.6. A Szerződéstől való elállás esetén a Vétel árát a visszavonási értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek arra a bankszámlára, amelyről azt jóváírták, vagy arra a bankszámlára, amelyet a Szerződéstől való elálláskor választott ki. Az összeget azonban csak akkor térítjük vissza, ha visszaküldi nekünk az Árut, vagy igazolja, hogy azt visszaküldte nekünk. Kérjük, küldje vissza nekünk a Árut tisztán, lehetőség szerint az eredeti csomagolással együtt.

8.7. Az Általános Szerződési Feltételek 8.2. cikke szerinti elállás esetén Ön köteles az árut az elállástól számított 14 napon belül elküldeni nekünk, átadni nekünk vagy az általunk az áru átvételére felhatalmazott személynek, és Ön viseli az áru visszaküldésének költségeit. Ez nem érvényes arra az esetre, ha mi vállaljuk, hogy személyesen vagy az általunk felhatalmazott személyen keresztül veszük át az árut. A határidőt betartották, ha az árut legkésőbb az időszak utolsó napján adták át szállításra. Másrészt Ön jogosult arra, hogy visszatérítsük tőlünk a szállítási árat, de csak az áru legolcsóbb szállítási módjának megfelelő összegben, amelyet az áru kézbesítésére felajánlottunk. Ha az Ön által elállt szerződés tárgya szolgáltatás nyújtása, Ön köteles megfizetni nekünk a szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézbesítésének időpontjáig ténylegesen nyújtott teljesítés árat, ha a teljesítés előtt kifejezett hozzájárulását adta a szolgáltatás nyújtásának megkezdéséhez.

8.8. Ön felelős a károkért, ha az Áruk azért sérülnek, mert Ön nem úgy kezelte őket, mint ami a természetük és tulajdonságaik miatt szükséges. Ilyen esetben a károkat az Áruk visszaküldése után számlázzuk ki Önnek, a számlázott összeg fizetési határideje 14 nap.

8.9. Jogosultak vagyunk elállni a Szerződéstől készletek eladása, az Áruk nem elérhetősége miatt, vagy ha a Szerződésben meghatározott Áruk gyártója, importőre vagy szállítója felfüggesztette a termelést, vagy olyan jelentős változtatásokat hajtott végre, amelyek lehetetlenné tették a Szerződés szerinti kötelezettségeink teljesítését, vagy vis maior miatt, vagy ha minden, tőlünk jogosan elvárható erőfeszítésünk ellenére sem tudjuk az Árukat a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott határidőn belül leszállítani. Ezekben az esetekben kötelesek vagyunk Önt erről a tényről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni, és a már kifizetett Áruk Teljes Árát a Szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni. A kifizetett Áruk Teljes Árát ugyanolyan módon térítjük vissza Önnek, ahogyan Ön a Teljes Árat kifizette, függetlenül attól, hogy joga van-e Önnel más visszatérítési módban megállapodni, feltéve, hogy ezzel kapcsolatban nem számítanak fel további díjakat.

8.10. Jogosultak vagyunk elállni a Szerződéstől akkor is, ha Ön nem vette át az Árukat az Áruk átvételére vonatkozó kötelezettségének keletkezésétől számított 5 munkanapon belül.

 

9. JAVASLATOK ÉS PANASZOK BENYÚJTÁSA

9.1. Fogyasztóként jogosult írásban javaslatokat és panaszokat benyújtani az info@vohy.sk e-mail címre.

9.2. Panaszának vagy javaslatának elbírálásáról e-mailben tájékoztatjuk Önt az Ön e-mail címére küldött e-mailben.

9.3. Ha nem elégedett panasza vagy javaslata kezelésével, azt elektronikusan is benyújthatja a https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi weboldalon elérhető platformon keresztül .

 

10. ALTERNATÍV VITARENDEZÉS A FOGYASZTÓVAL

10.1. Jogában áll helyesbítési kérelmet benyújtani az info@vohy.sk e-mail címre küldött levélben.   Ha nem elégedett a panaszának kezelésével, vagy ha úgy gondolja, hogy megsértettük a jogait. Ha elutasítjuk a kérésére adott válaszunkat, vagy a kérés elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszolunk rá, joga van alternatív vitarendezési eljárás megindítására irányuló javaslatot benyújtani egy alternatív vitarendezési szervezetnél („Érintett”) a módosított 391/2015. sz., az alternatív vitarendezésről és egyes törvények módosításáról szóló törvény („Alternatív vitarendezési törvény”) értelmében.

10.2. A szervezetek az alternatív vitarendezésről szóló törvény 3. szakasza szerinti hatóságok és felhatalmazott jogi személyek, amelyek listáját a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján teszik közzé: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 .

10.3. Javaslatot az alternatív vitarendezésről szóló törvény 12. §-ában meghatározott módon nyújthat be.

10.4. Önnek joga van online vitarendezést kezdeményezni az alábbi weboldalon elérhető ODR platformon keresztül: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297 vagy https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK .

 

11. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

11.1. Minden írásos levelezést elektronikus úton küldünk. E-mail címünk az „Azonosító adataink” részben található. A levelezést az Ön Szerződésben, Felhasználói fiókjában vagy a velünk kapcsolatba lépő e-mail címére küldjük.

11.2. A Szerződés kizárólag írásbeli megállapodásunkkal módosítható. Jogosultak vagyunk azonban jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására és kiegészítésére, de ez a módosítás nem érinti a már megkötött Szerződéseket, hanem csak azokat, amelyek a módosítás hatálybalépése után kerülnek megkötésre. A módosításról azonban csak akkor tájékoztatjuk Önt, ha létrehozott Felhasználói Fiókot (így ezekkel az információkkal rendelkezhet új Áruk megrendelése esetén, de a módosítás nem biztosítja a felmondás jogát, mivel nincs megkötött, felmondható Szerződésünk), vagy a Szerződés alapján rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek az Árukat. A módosításról szóló tájékoztatást legalább 14 nappal a módosítás hatálybalépése előtt elküldjük az Ön e-mail címére. Ha a módosításról szóló tájékoztatás elküldésétől számított 14 napon belül nem kapunk Öntől felmondó értesítést az Áruk rendszeres és ismételt szállítására vonatkozó megkötött Szerződésről, az új feltételek a Szerződés részévé válnak, és a módosítás hatálybalépését követő következő Áruk szállítására vonatkoznak. A felmondási idő 2 hónap.

11.3. Vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, működési zavarok, alvállalkozói leállások stb.) esetén nem vállalunk felelősséget a vis maior vagy előre nem látható események következtében vagy azokkal összefüggésben keletkezett károkért, és ha ez a helyzet 10 napnál tovább tart, mind Mi, mind Ön jogosultak vagyunk írásban elállni a Szerződéstől.

11.4. Az Általános Szerződési Feltételek elválaszthatatlan mellékletét képezi a panaszbejelentési űrlap minta (1. számú melléklet) és a Szerződéstől való elállási űrlap minta, valamint az utasítások (2. számú melléklet).

11.5. A Megállapodást, beleértve az Általános Szerződési Feltételeket is, elektronikus formában archiváljuk, de Ön nem férhet hozzájuk. Ön azonban mindig megkapja ezeket az Általános Szerződési Feltételeket és a megrendelés visszaigazolásait a megrendelés összefoglalásával együtt e-mailben, így mindig hozzáférhet a Megállapodáshoz, még a mi együttműködésünk nélkül is. Javasoljuk, hogy mindig őrizze meg a megrendelés visszaigazolását és az Általános Szerződési Feltételeket.

11.6. Tevékenységeinkre nem vonatkoznak a fogyasztóvédelmi törvény 2. §-ának I) pontja szerinti magatartási kódexek.

11.7. Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024.07.01-én lépnek hatályba.

Cookie-kra vonatkozó szabályzat

Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítása érdekében. Weboldalunk használatával Ön hozzájárul az összes cookie használatához a süti szabályzatunknak megfelelően. Olvass tovább

A sütik kis szöveges fájlok, amelyeket a felkeresett webhelyek helyeznek el az Ön számítógépén. A weboldalak cookie-kat használnak, hogy megkönnyítsék a felhasználók hatékony navigációját és bizonyos funkciók elvégzését. A weboldal megfelelő működéséhez szükséges cookie-k az Ön hozzájárulása nélkül is beállíthatók. Az összes többi cookie-t a böngészőben jóvá kell hagyni a beállítás előtt. Ezen az oldalon bármikor módosíthatja hozzájárulását a cookie-k használatához.